Foto general sobre Mauritiuskerk B&B 1
Foto general sobre Mauritiuskerk B&B 5
Logo - Mauritiuskerk B&B

¿Dormir en una iglesia?!

Welkom op onze website van de Mauritiuskerk in Jirnsum! Hier bij ons - in het hart van Friesland - mag je zijn wie je bent en doen wat jij wilt.

Onze centrale ligging (tussen Leeuwarden, Sneek en Heerenveen) maakt onze kerk de perfecte uitvalsbasis om Friesland te verkennen en volop van de provincie te genieten: cultuur, natuur, fietsen, wandelen, bootje varen, lekker uiteten of zelf koken met lokale Friese producten, relaxen, yoga, niks doen om bij te tanken. Het kan allemaal - en nog veel meer!

We zijn beroemd om onze steengoede bedden. Onze kamers hebben een eigen keuken. Boeken kan direct op onze website www.mauritiuskerk.nl - dan krijg je altijd de beste prijs... Meer info, klik op deze link.

Over ons en onze B&B in Friesland

Sobre nosotros

Responderemos lo antes posible

Wij - Bonnie, Charles & Yara - wonen sinds eind 2019 in de Mauritiuskerk van Jirnsum, een pittoresk dorpje van de gemeente Leeuwarden. We genieten volop van de omgeving en kijken er naar uit om jullie meer te vertellen over dit mooie stukje Friesland.

Bonnie als echte Friezin kent de omgeving als haar broekzak. Na ruim 20 jaar wonen & werken in het buitenland - China (Beijing), Rusland (Moskou, St. Petersburg) - besloten we dat het tijd was om terug te gaan naar onze roots en op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging. Dus kochten we een kerk die gesloopt dreigde te worden...

We spreken Nederlands, Fries, Engels, Russisch, Chinees, Duits en een petit Frans :-) Wolkom! Welkom! Welcome! Dobro pozhalovat! Huanyng, huanyng! Willkommen! Bienvenue!

• Samen genieten in & van onze kerk
  • 14km van Leeuwarden centrum
  • Geniet van onze wilde kerktuin - pluk er gerust je thee!
  • Jirnsum NL
  • Llegada entre 16.00 - 22.00
  • Salida posible hasta 11.00
  • Hablamos Deutsch, English, Français, Nederlands.
De Kraak De Kraak
Desde € 121,50