Terug naar onze website Beschikbaarheid en direct boeken
Onze partners

We werken samen met veel lokale partners in Friesland. Die alle een passie en doel hebben: vakantiegangers en zakelijke reizigers het zo goed mogelijk naar de zin maken - waar mogelijk op een duurzame manier - en die zich steeds willen vernieuwen.

Hiervoor volgen we elk jaar ook cursussen en trainingen van de provincie Frylan en de gemeente Leeuwarden. En we zijn lid van diverse toerisme en ondernemers netwerken in Jirnsum, Leeuwarden en Friesland.

We werken ook samen met hogeschool / University of Applied Sciences NHL Stenden en Firda, het MBO van Friesland (voorheen Friesland College en ROC Friese Poort). Studenten helpen ons voor hun praktijkopdracht/onderzoek of in Living Labs hoe we ons als Mauritiuskerk B&B kunnen verbeteren op bijvoorbeeld het gebied van duurzaamheid, innovatie, erfgoed, naamsbekendheid en marketing. Daar leren wij als kerk-eigenaren ook veel van; en we hopen dat studenten ook leren van onze ervaring in het bedrijfsleven/overheid en van onze kernwaarden als duurzaam leven, openheid, transparantie, sociaal ondernemerschap en plezier maken.

Samen sta je sterker.

In 2023 deden we mee aan het EU innovatieve data project voor MKB bedrijven in de toeristische sector. Dankzij dit project konden we onze website verbeteren en onze gasten beter bereiken. Ook leerden we andere toeristische bedrijven en MKB data-bedrijven kennen; dit netwerk helpt ons om onszelf en Friesland in Europa beter op de kaart te zetten als toeristische bestemming.

Dit is onze eigen website met de scherpste prijs. Klik hier voor onze accommodaties of stel ons persoonlijk een vraag.

Gepubliceerd 07-07-2023 / Copyright © Mauritiuskerk B&B