Meer artikelen
Nog beschikbaar eind juni: studio's met eigen keuken en kerktuin

HART VAN FRIESLAND - De Mauritiuskerk in Jirnsum heeft voor eind juni nog twee studio's beschikbaar voor vakantiegangers: of zakenreizigers de Kraak Studio van zondag 27 juni tot vrijdag 2 juli en de Pelgrim Studio van maandag 28 juni tot donderdag 01 juli. Beide studio's hebben eigen kookgelegenheid en de beschikking over een picknick-tafel in de kerktuin. Boeken kan via deze website, telefoon of WhatsApp.

Jirnsum ligt in de gemeente Leeuwarden en is een van de oudste dorpen van Friesland. Het ligt op 14km van de Friesche hoofdstad en 19km van Heerenveen. De omgeving van Jirnsum telt vele fiets- en wandelpaden, restaurants, dorpscafes, bootverhuur-plekken, sportmogelijkheden als tennis, voetbal en paardrijden. Ook winkelen kan bij bio-boeren, lokale winkels en markten.

Days still available: 27.06-02.07 (the Kraak Studio) and 28.06-01.07 (Pelgrim Studio) including kitchen & #church garden. #Champing 1,5 hours drive from Amsterdam / Schiphol, wolkom! Book direct via wwww.mauritiuskerk.nl or give us a phone call: +3161310818.

Dit is onze eigen website met de scherpste prijs. Klik hier voor onze accommodaties of stel ons persoonlijk een vraag. Of lees verder met , of ga naar het overzicht van alle artikelen.

Gepubliceerd 23-06-2021 / Copyright © Mauritiuskerk B&B