De Kraak

De Kraak Studio is de plek waar vroeger het orgel van de kerk zich bevond. Deze Studio is van alle gemakken voorzien: een twee-persoonsbed, een badkamer in kerktoren, een complete keuken met afwasmachine, koelkast en inventaris (van bestek tot eieredopjes). Ook heeft de studio een Nespresso koffiemachine en waterkoker.

De Kraak is een ruime kamer met alle faciliteiten voor een ontspannen verblijf; het heeft een bibliotheek als aparte huiskamer waar je ook spelletjes kunt doen. Wifi is gratis. Wil je tv of YouTube kijken, neem dan je iPad of tablet mee.

Er kan in de studio een kinderbed of extra matras worden geplaatst voor uw kind. Of u kunt er een babybedje of wieg neer (laten) zetten. Dit hebben gasten al vaker gedaan. Voor grotere kinderen (6 tot 17 jaar) kan - tegen extra betaling - de naast gelegen torenkamer worden omgetoverd tot extra kinderslaapkamer met twee bedden. Dit kan alleen in de zomer.

De Kraak bevindt zich op het voormalige balkon waar vroeger het kerkorgel stond (in het Fries: de Kreake). Hier stond een 16e eeuws Van Dam-orgel dat na sluiting van de kerk in 2010 werd verkocht. Het orgel is gerestaureerd en tegenwoordig te beluisteren is in de Dorpskerk van Zoeterwoude in de Randstad. In onze De Kraak studio hangt een foto van het gerestaureerde orgel.

Disponibilité et réservation immédiate Des photos (13)
Nos forfaits disponibles :
  • 2 Verblijf 2+ nachten arrangement.
  • 2 De Kraak met schoonmaaktoeslag arrangement.
  • 2 Midweek verblijf arrangement.

En option pour réserver : Ontbijt

Arrivée entre 16.00 - 22.00