De Pelgrim Studio

De Pelgrim Studio ligt op de begane grond van de kerktoren en beschikt over een tweepersoonsbed of twee een-persoonsbedden. U kunt uw voorkeur aangeven bij het boeken.\

De kamer heeft een volledig uitgerust keukentje & compleet inventaris met o.m. een koffie-machine (Nespresso), waterkoker, koelkast, inductiekookplaat en oventje. Tevens beschikt u over een eigen douche en toilet.

Gasten kunnen ook vrij gebruik maken van onze kerktuin en  de diverse zitjes / hangmat. Munt of citroenblad plukken voor een vers kopje thee mag gerust.

Oorspronkelijk bevond zich op de plek van De Pelgrim Studio een steile trap die leidde naar de oude klokkentoren. Een deel van deze trap hebben we behouden en geeft nu toegang tot een gezellig zitje met uitzicht op ons kerkplein en de Rijksweg. Vanaf het zitje in de kamer kunt u heerlijk naar buiten kijken onder het genot van een kopje thee, koffie of een lekker wijntje.

Verfügbarkeit und sofort Buchen Bilder (18)
Unsere verfügbare Arrangement(s):
  • 2 De Pelgrim arrangement.
  • 2 Pelgrim kamer voor 1 nacht arrangement.
  • 2 Midweek de Pelgrim arrangement.

Optionell dazu zu buchen: Frühstück

Ankunft zwischen 16.00 - 22.00